Jeg kan huske i 9. klasse...

Til den årlige "åben skole"-dag var det min årgangs tur til at lave spøgelseskælderen...
Vi havde den skønneste dunkle kælder under den ene gymnastiksal, hvor der normalt blev parkeret cykler, men som denne ene dag om året blev forvandlet til spøgelseskælder...
Og lad os bare roligt konstaterer at det altid var en af de attraktioner der fik tjent flest penge ind...

Nå, men når vi nu stod der med en hel kælder af en anselig størrelse, og ikke andet end et par søjler til at dele rummet op, måtte vi jo finde på noget andet...

Og det er her der kommer sorte affaldssække ind i billedet...

Vi brugte timevis på at sprætte op og tape sammen, indtil vi til sidst havde skabt en labyrint fra gulv til loft, hvor alle "væggene" var lavet af sorte affaldssække...
Og det virkede fantastisk..!

Jeg blev næsten selv helt skræmt (selv om jeg godt vidste præcis hvem det var der gik rundt i den selvlysende aliendragt)...

Og så var det SJOVT at lave!!!

Står I nu og tænker "den ide snupper jeg lige" - så synes jeg I skal springe ind og tjekke prisen på affaldssække her...
Spandeposer 500 x 500 kasse med 32 ruller
Og så skal I ellers bare gå amok i at være kreative....

Feks kan I også lave kostumer, hårbånd, tasker, pynt, og meget andet med sådan en omgang affaldssække...

Det eneste der stopper én er fantasien!

---------------------
Indlægget er bragt i samarbejde med Billigemballage.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar