Min ene storesøster...

Hun er bidt af en gal campist...

Hun tager gerne cyklen rundt til diverse gratispladser i Danmark med sit habengut, og så hygger hun sig ellers et par dage med at leve rustikt...

Sådan har hun faktisk altid været - Dengang vi var børn legede vi soldater (når vi havde set Piger i trøjen) eller Hulebjørnens Klan (når vi havde fået lov til at se den)...
Og begge dele ligger op til at leve lidt rustikt...

Jeg kan huske at min søster vildt gerne ville ligge i telt i haven, men det ville min mor ikke have fordi alle ville kunne se os fra vejen (en ret stor ringvej, så jeg kan egentligt godt følge hendes bekymring), så min søster fik overtalt min mor til at vi måtte slå teltet op på loftet, og så sove deroppe om natten...

Teltbardunerne blev fastgjort til diverse mærkelig ting for at holde det på plads, og hvad jeg ellers kan huske var at der var varmt, og at man skulle være ret forsigtig når man kravlede ud af teltet fordi hullet til loftslemmen var lige foran teltets udgang (hvilket vist nok gjorde at vi ikke fik lov til at sove deroppe alligevel fordi min mor var bange for at vi skulle falde gennem hullet i søvne)...

Og hvorfor fortæller jeg jer om det?

Jo, jeg er på udkig efter en genial fødselsdagsgave til min søster, og med de erindringer in mente, tænkte jeg lidt på at købe noget campingudstyr til hende...
Jeg overvejer lidt en klapstol, om ikke andet, så fordi det gør det noget mere sandsynligt at jeg har lyst til at tage med (jeg er nok lidt mere til luksusudgaven af camping hvis jeg skal være helt ærlig)...
-------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Campingnetshop.dk

1 kommentar:

  1. Allan og jeg snakker også om at smutte med ungerne afsted et par dage..
    tror ikke den stol er noget.men måske... ville snakke med hende om det.

    kh
    Marianne

    SvarSlet