Hvor er foråret fantastisk i år...

Og atter engang nyder jeg at tage dagplejebørnene med på ture, eller bare tage et smut ud i haven med dem...

Det er nok også meget godt, for sammen med lyset og årstiden er min vilde trang til oprydning, organisering og forandring også kommet over mig...
Så det er ikke meget jeg får set til hverken computer, fjernsyn eller kreative hobbyer for tiden...

Til gengæld, så får jeg kigget godt i gemmerne, og forhåbentligt også skabt mere visuel plads nede i kontor/hobby-området (jeg siger jer, skal jeg nogensinde have et andet hus end dette - så skal der være en pæn stue og et familie hobbyrum!!!)

Jeg skylder jer en opdatering på 12mok-projektet for februar (som for længst er færdigt og taget i brug), og jeg har besluttet, at jeg får det skrevet og udgivet i morgen...

----

Er jeg den eneste der får trang til at gennemgå samtlige skabe, skuffer, kasser (og andre sære gemmesteder) når lyset skinner ind gennem vinduerne???

(På den anden side, så kan det være at jeg gør det for at undgå at pudse selvsamme vinduer, som VIRKELIG trænger til en grundig omgang rengøring)...

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha...lidt sjovt at læse om din oprydning, for jeg er netop idag gået igang med at gennemgå nogle af skabene. NØJ hvor det giver god plads. Tror jeg fortsætter, da der gemmer sig rigtig mange ting, som ikke har været i brug mange år. Nu skal det UD!
    God aften til jer i dette skønne forårsvejr

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi... Der er nok bare noget med det forår der får os op af stolene ;-)

      Slet
  2. Sådan har jeg det også om foråret. Man har brug for at rydde op og åbne vinduer. Om 14 dage skal jeg på loppemarked med en veninde, så nu rydder jeg ud og sælger det der kan bruges og resten ryger på lossepladsen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihj, loppemarked - så giver det jo bare endnu større trang til at få ryddet ud

      Slet