12MoK Februar...

Jeg fik strikket samtlige snoninger på den skønne snoningstrøje...
Jeg orkede ikke lige at gå igang med at regne den større, så i stedet prøvede jeg med tykkere garn og større pinde...

Og det virkede - Måske endda lidt for godt, for selv om jeg egentligt har sigtet mod at lave en str 4 med 3/4-ærmer til Alba...
Jeg vil sige at hun nok kan bruge den i et par år, uden at være alt for optimistisk...

Den er strikket i noget Blackhill-garn fra Garnudsalg, men mere ved jeg ikke om det desværre...

Farven er en skøn dyb meleret aubergine, og knapperne er lyserøde vintage-knapper...

----------------

Den var færdig midt i februar, så det er måske en smule dårligt at indlægget først kommer nu - Men nogle gange, så flyver tiden bare alt for hurtigt afsted ;0)

Marts månedes projekt er også godt undervejs, og jeg håber at kunne fremvise det endelige resultat i slutningen af næste uge!

4 kommentarer:

  1. Ting, Tager, Tid og jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være dårligt, at du først vise den smukke trøje nu, hvor det passer ind i dine andre gøremål. Flot er den i allerfald og jeg har gemt linket til opskriften. Kunne jo være :)
    God aften til dig og dine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har set mange strikke den til drenge, hvor den bare er i grå, brun, grøn eller blå - superflot til dem også...
      Og jeg må indrømme - snoninger er meget lettere at strikke end jeg troede

      Slet
  2. Hvor er den fin- hm jeg er bange for snoninger- forsøger at undgå dem agtigt... men den trøje er da for fin- Hvilken str pind har du brugt? Og tak for linket- jeg vidste slet ikke at Femina har opskrifter...

    SvarSlet
    Svar
    1. det var pind 5 jeg strikkede den på...

      Og jeg var heller ikke klar over at femina havde strikkeopskrifter, den dukkede bare op ved en googlesøgning

      De snoninger er slet ikke så slemme

      Slet