Efter 14 år som mor...

Og 9 års arbejde med børn, så har jeg efterhånden set en del legesager komme og gå...
Jeg har set det samme stykke legetøj igen og igen blive en favorit blandt børn, og andre være døgnfluer, glemt efter et par timers leg...

Et af dem der er en sikker succes er telefoner i alle afskygninger...
De små ELSKER at kopiere deres omgivelser, og det tager dem ikke lang tid at regne ud at der sker noget spændende med sådan en telefon...
Hvor tit har I ikke set en lille purk gå rundt med en legetøjstelefon og pludre på livet løs i den???
Jeg ser det i hvert fald dagligt!

Derfor er jeg glad for min (efterhånden) gamle Fisherprice telefon som bliver slæbt rundt, tabt, savlet på og pludret i i tide og utide...
Fisher Price telefon med lyd.
Billedet er af en ny udgave - min telefon er langt mere slidt og en ældre "herre" efterhånden)
Så skulle jeg tippe om en genial gaveide til de små, så ville det nok blive sådan en som kan findes lige her
Det kan både være som barselsgave, dåbsgave eller måske som gave til den første fødselsdag..?

--------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Billigleg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar