Hvorfor viser jeg det her billede???

Det er fordi I skal lægge mærke til noget - og det har intet at gøre med de gennemført lækre og vidunderlige børn som er med på billedet..!

Hvad er der så tilbage?

..?

..?

I har ret - Det er stoffet i baggrunden, som tilfældigvis er et udsnit af mine køkkengardiner...
Hurtigt indkøbt lige da vi flyttede ind, og intet gjort ved siden..!

Nogle gange kunne jeg godt drømme om et meget diskret gardin, som ikke skæmmer mine store vinduespartier - Og det tror jeg at Stila kan hjælpe mig med...
Deres gardinudvalg til køkken/alrummet ser i hvert fald virkelig godt ud på deres hjemmeside...

Hvad har I selv valgt hjemme ved jer?
Og hvad synes I er let og praktisk?

--------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Stila

Ingen kommentarer:

Send en kommentar