Dengang Martin og jeg blev gift...

Fik vi en lidt uventet bryllupsgave...

Vores gæster vidste godt at vi havde købt en grund og skulle bygge hus, og derfor var der nogen af dem der fik den geniale ide at give os en parasol...

Vi har også haft glæde af den, men den stod helt af sidste år (sammen med virkelig mange andre ting - er der en 5-års holdbarhedsdato på indretning jeg intet har hørt om???) - Og derfor er vi i år på udkig efter en ny parasol (sammen med et havebord, loungemøbler og deslige havemøblement)...

Men jeg ved ikke hvad vi skal vælge...

Den sidste vi havde var en hængeparasol, men jeg må indrømme - Jeg synes ikke de er det pæneste...
Så lige nu spekulerer jeg på om jeg vil have en af dem der er lidt asiatiske i udtrykket - eller måske en strømlinet markedsparasol, gerne den turkise fra Havemøbelland.dk...
Markedsparasol 3x3 Meter -  Turkis
Jeg tror at jeg har brug for et pengetræ - tror I ikke?

------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Havelmøbelland

Ingen kommentarer:

Send en kommentar