Jeg bor lige ved siden af...

En golfbane, så man skulle tro jeg spillede golf - ikke?

Det er ikke noget jeg er begyndt på - endnu - Men jeg tror godt jeg kunne finde på det en dag...

Bare gå rundt i det grønne område, og prøve på at undgå at ramme alle andre i hovedet fordi jeg i bund og grund er et virkelig klodset menneske...

Men som jeg ser det, så tror jeg det er en dejlig sport til at klare tankerne med - Den får en udenfor når vejret er godt, og det kan gøres i ens eget tempo...
Men det bliver nok aldrig den sportsgren jeg kommer til at holde med på fjernsynet..!

Men til alle jer derude der måske spiller golf, og gerne vil have mulighed for at fordybe jer i det, så er der golfferier, lige som der er rideferier og alle mulige andre af den slags ferier...

Og har man brug for noget "MIG-tid" så synes jeg det ville være fantastisk at gøre det med noget man virkelig interesserer sig for...

Præcis ligesom vi ser kreabloggere tage i sommerhus sammen for at krea igennem en hel weekend uden at blive forstyrret af udefrakommende ting...

Jeg tror det er sundt for sjælen nogle gange bare at tillade sig selv at blive fordybet i noget man godt kan lide, og det synes jeg vi skal gøre  - Lige meget om der er golf, skydiving eller Sci-fi messer vi er til...
Billige golfrejser til Spanien - Spil golf på Spaniens bedste golfbaner med Live and Play
-----------------

Indlægget er bragt i samarbejde med LiveAndPlay

Ingen kommentarer:

Send en kommentar