Hvad kan man bruge en god livrem til???

Googler du det spørgsmål kommer der uhyggeligt mange hits op med styrketræning...

What???

Her havde jeg forestillet mig der ville være noget med mode, Mr. Grey måske, fede spejderfif til 100 måder at overleve i naturen kun med en god livrem - eller måske en top ti over de bedste måder at reparere en bil med én...

Jeg må indrømme - Jeg var lidt skuffet over resultatet af min søgning...

Fantasien var bare så meget bedre i det her tilfælde (ikke at jeg ved hvordan man overlever i naturen, eller fikser biler med et bælte - men det kunne da være cool at kunne!!!)...

Men,

Hvis nu du kender de gode fif, så tag dig lige tid til at skrive dem i kommentarfeltet, før du styrter ind på denne hjemmeside for at fylde dit lager op med lidt flere livsnødvendige livremme...

(Imens så vil jeg spekulerer lidt over hvad jeg kan finde ud af at gøre med det her bælte)
Regovs.dk Smart Præget Læderbælte - H: 3,5 cm, L: 50 - 110 cm
------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Regovs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar