I Albas børnehave...

Og på Albas stue er der en dreng...

Ikke nok med det er en dreng - Det er en af hendes bedste venner i børnehaven...

Og ikke nok med at han er en af hendes bedste børnehavevenner, så er hans forældre også indehavere af en rideskole...

Og den rideskole har de inviteret Albas stue ud for at besøge...

Hun har ikke ævlet om andet lige siden, de skulle have været derude i sidste uge men nogen i børnehaven havde glemt at bestille en bus i god nok tid - Så de stakkels unger stod tilbage med en lang næse...
Jeg er pænt glad for at jeg ikke var pædagog på hendes stue den dag!

Men, lad os bare sige, at det har ikke hjulpet på hendes trang til heste at hendes kammerat rider, så vi er seriøst begyndt at overveje om hun skal gå til ridning (selv om svømning, gymnastik og dans ligger og kæmper med i opløbet)...

Det er lidt ærgerligt at min svigermors ryg ikke syntes hun skulle blive ved med at holde heste, for så kunne Alba måske have haft lidt mulighed for at se lidt nærmere på sådan nogle dyr...

Sådan set kunne det have været lidt sjovt at købe sådan en lyserød strigle til hende (Albas yndlingsfarve er jo pludselig blevet til lyserød) - Og så se hende lære at bruge den...
Og jo, det er lykkedes mig at finde en strigle i den farve, og såmænd også andet lyserødt udstyr til heste...

Skal de hjælpe med at passe hestene når de går til ridning?

Der afslørede jeg vist lige mig selv - jeg har aldrig gået til ridning, eller haft megen mulighed for at ride (og sidder kun tilbage med lidt håbløse romantiske forestillinger om det med ridning efter at have læst alt for mange historiske romaner)...

Men jeg tænker - der MÅ da sidde nogen af jer derude der kan guide mig lidt rundt i det her fritidshobby-hav...

Hvad er fordelene og ulemperne ved ridning, svømning, dans og gymnastik?

---------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Hestogco.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar