Husker I mon...


Såmænd sød, men det var som om den bare ikke helt fængede, hvis I forstår...

Så den fik lov til at ligge fremme i godt en uges tid, mens jeg gik og summede over hvad det var der var forkert ved den...

Så en aften besluttede jeg mig for bare at kaste mig ud i at gøre noget, og hæklede hvide picotkanter på den...

Så kom den til at se således ud:
Det hjalp noget, selv om Arn nu ikke var helt enig i at den var god nok...
Stakkels dreng, tænk at jeg kunne finde på at prøve sådan en tøseting på ham..!

Men I kan godt se, at den er gal med halsen *suk*

Så efter lidt hjælp fra nogle kyndige strikkere (Via Instagram), besluttede jeg mig for at trevle halskanten op, og strikke den om...
Jeg endte med at tage halskanten ind, så der kun var 100 masker tilbage i halsåbningen, og så strikkede jeg en passende ribkant på og afsluttede...
Og ved I hvad - nu er jeg endelig tilfreds med den - Det tog kun et par ugers summen og forsøgen, at få det til at ske!!!

2 kommentarer:

  1. Så sejt! Jeg kan ikke selv strikke, så det der med at trævle op og trylle en andet kant på er jo helt vildt min verden :) jeg er helt vild med de fine kanter du har lavet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde det også i min - men det kunne betale sig at gøre det

      Slet