Til jer der har en bil...

Sikrer I jer så at den er godt beskyttet mod rust???

Jeg kan huske da vi havde vores bil, at min mand konstant rendte rundt og tjekkede for ridser eller andre mulige rustsyndere, og fik det udbedret hurtigst muligt...

Han gik virkelig op i at have en pæn bil, der blev holdt...

Da jeg så begyndte at køre i den til universitetet i Kolding fik den godt nok mange småridser...
Med små parkeringsbåse, og fattige studerende, så kommer der godt nok uhyggeligt mange småridser i ens bil, uden nogen som helst former for sedler i vinduet...

Jeg tror det var der min mand begyndte at få grå hår i hovedet...

Stakkels mand ;0)

Anyways - Dinitrol kan hjælpe jer med at passe på jeres bil, hvis det ikke lige er noget I selv har lyst eller overskud til at tænke på...
Og så ser der ud til at være et center i fornuftig afstand for de fleste...
Corrpro A/S - Dinitrol Danmark
----------------------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Dinitrol


Ingen kommentarer:

Send en kommentar