Gyngehest???

Jeg har til mine børn haft en gyngehest, som jeg fandt på genbrug for mange år siden...

Sådan en rigtig fin retrosag, med et skønt malet hoved, lavet i træ og godt forarbejdet...

Den har tjent ungerne trofast i mange år, men den er godt nok slidt (og mildt sagt ved at falde fra hinanden)...

Jeg overvejer derfor om det er ved at være på tide at skifte den ud, eller om jeg måske bare skulle droppe det der med en gyngehest helt...
Jeg har nemlig lidt svært ved at vurdere hvor meget den egentligt ville blive brugt hvis jeg købte en ny...

Åhh suk, alle de små ligegyldige beslutninger man ind imellem er nødt til at tage...

Anyways, hvis jeg beslutter mig for at få en ny, så har Elverbørn.dk en som ligner den gamle ret meget...
Gammeldags gyngehest i træ
--------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Elverbørn.dk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar