Har jeg fortalt historien om...

Da jeg havde Alba med i Stof og Stil...

Hun fandt en neonpink stofstjerne (I ved, sådan et strygemærke), som hun var helt overbevist om at hendes far ville elske - Og derfor endte jeg med at købe den så hun kunne give den til ham...

Men det var ikke nok bare at give ham den - Nej, den skulle syes på en bluse, og den bluse skulle han have i fødselsdagsgave...
(Her er det så heldigt at han er ret ligeglad med hvad jeg er igang med at sy, så han så den ikke før han pakkede gaven op)...

Først var hun ude i lyserødt stof med glimmerstjerner, men efter mange kig på nettet og hård forhandlinger blev hun og jeg enige om noget stof med dødningehoveder...
(Jeg var nødt til at gøre et eller andet for at han ikke ville få et hjerteslag når han åbnede pakken - Min stakkels meget tøjkonservative mand)...

Og dette blev resultatet
Ikke et symæssigt mesterværk - Men den er der, og han bruger den troligt (herhjemme i privaten)...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar