Martin ønskede sig en ny...

Kontorstol i julegave...

Og jeg kiggede og kiggede for at finde det bedst mulige til ham inden for det budget jeg nu engang havde sat for mig selv...

Så forelskede han sig i en han fandt i et byggemarked (go figure, tømreren fandt sin drømmestol i byggemarkedet)...

Og da han ikke kunne få et svar på om jeg ville købe den til ham i julegave gik han igang med at sætte sin mor på opgaven...
Og så blev Karen her pigefornærmet, fordi han ikke ville lade mig få lov til at overraske ham med hans julegave (eller i hvert fald prøve) - Og så gik det hele lidt op i hat og briller og barnlig opførsel, med sætninger som "så gider jeg aldrig give dig en julegave mere" strøet tilfældigt ud i "samtalens" forløb...

Hvorom alting er, så endte det med at hans bedste ven gav ham stolen, og jeg har fundet på en anden gave til ham (som han så kan spekulere over hvad er)...

MEN - hvis jeg nu havde fået lov til at købe en kontorstol til ham, så kunne jeg godt have fundet på at give ham denne:
(altså, hvis den havde været inden for budgettet)...

Men klik her, hvis I nu leder efter en ny kontostol - De er ret lækre,.!

--------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Istol.dk





Ingen kommentarer:

Send en kommentar