Herhjemme...

Er vi 5 i husstanden, med 3 nøgleindehavere...

Og den ene af disse nøgleindehavere glemmer kronisk altid sin nøgle...

Det er ikke et problem de fleste dage, da jeg qua mit arbejde altid er hjemme, men nogle gange så formår jeg altså at befinde mig andre steder i verden end lige på min egen matrikel...

Så, vi har måttet finde på en anden løsning så vedkommende er i stand til at kunne låse sig ind i huset lige meget hvor jeg lige befinder mig henne...

Jeg overvejer dog om vi skulle tage at investere i et nøgleskab så nøglerne ikke hele tiden bliver væk for ham...

Der er mange smarte nøgleskabe på markedet, både til professionelt og privat regi...
Hvad har I af løsninger hjemme ved jer?

Jeg tænker lidt, at det godt må være lidt diskret og ikke nødvendigvis skriger nøgleskab...

---------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Justmore.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar