En ting jeg elsker...

Ved James Bond, og andre film/serier af denne type, er de der wallsafes skurkene altid har...

Tænk lige hvor sejt det kunne være at have sådan et bag et stykke diskret kunst (eller bogreolen for den sags skyld - Hvis man nu har meget brug for plads)...

Det og hemmelige gange er noget der skal være i mit hus når jeg engang bliver mangemillionær...

Og indvendige rutchebaner (legebarn - who, me???)

Men, mindre målestok kan nok også gøre det - Og nogle gange tænker jeg på at det ville være dejligt at have et sikkerhedsskab til familiebillederne, passene og formuen vi ikke har...

Bare, hvis nu der skulle ske noget grumt...

Jeg skal bare lige have fundet ud af hvor det kan opbevares lidt diskret, for udseendet på sådan nogle lægger måske ikke op til at stille det midt i stuen ;0)


----------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Mejlshede.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar