Mig og blogopdatering...

Må jeg nok bare erkende ikke går så godt i spænd...

Men jeg kan jo altid vise ting frem jeg har lavet, og eftersom både oktober og en stor del af november er gået siden sidst - Ja, så har jeg en del at vise...

Men først må I lige høre det her...

Jeg er endelig kommet igang med at bruge min overlocker (det har så også kun taget et par år...)

OG...

Næsten det vildeste...

Martin er gået med til at lave vores kombinerede kontor/hobbyrum om...

Han kommer til at specialbygge næsten alt, så det passer helt perfekt til området (som ikke er særlig stort, og sjovt udformet da det faktisk er husets hovedindgang, selv om den aldrig har været brugt til det - tror den dør har været åbnet tre gange på de sidste 7 år)...



Her får I et kig på de tegninger jeg har lavet...

Min mand og jeg har fundet ud af hvordan vi bedst undgår skuffelser og diskussioner ved sådan nogle projekter - Og det kræver gerne at jeg både laver grundplaner, skitser hvor rummets mål står og rigtigt gerne en tegning der viser hvad det egentligt er jeg vil have...

Jeg har kun tegnet skabs- og reolvæggen op, for skrivebordet kan sagtens klare - Der skal tingene bare genbruges (men flyttes et andet sted hen)...

Han har sagt han vil gå igang i juleferien - Og jeg kan NÆSTEN ikke vente!!!

2 kommentarer: