I Danmark...

Har vi ikke kun taget Halloween til os med iver...

Jeg kan i år konstatere at butikkerne også har taget "Black Friday"-konceptet til sig...

Hvis I ikke lige ved hvad det er, så er det dagen efter Thanksgiving der afholdes black friday - en dag hvor butikkerne i USA laver nogle seriøse udsalg, men KUN den ene dag...

Og det har Jollyroom også, dog har de valgt at lave lækre udsalg i en hel UGE...!

Udsalg lige før jul, what's not to like???

De kalder det selv for Blackweek, og har dette at skrive om det:
Psst... Hej allesammen, mit navn er Chanelle. Jeg og mit band Blackweek, overtager Jollyrooms hovedkontor i en uge! Jeg kan ikke afsløre vores plan endnu, for Jollyroom læser måske med, men vi har planlagt noget rigtig, rigtig stort...
Lad mig bare sige det sådan her:
VI KOMMER TIL AT SMADRE PRISERNE!
//Chanelle fra Blackweek

---------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Jollyroom

Ingen kommentarer:

Send en kommentar