Har jeg nævnt...

At Martin har lovet at bygge et helt nyt kreaområde til mig???

Og han er begyndt at sige ting som: "nu her i slutningen af januar, så kan vi jo begynde at se på det"...

Jeg kan næsten ikke vente, det bliver så spændende (og lettere kedeligt at skulle male så meget mdf)..!

Men om vi når længere end til indkøb af de første materialer, det vides ikke - Det er jo et større projekt han skal igang med...

 Og han har ikke engang brokket sig over mit ønske om at bygge en opbevaringsvæg inde på de smås værelse heller...

Jeg har en virkelig fantastisk mand..!

Ud over mdf skal der nok også bruges nogle hobbylister tror jeg (jeg håber ikke Martin læser det her indlæg, han kommer til at grine sin røv i laser)...

Og der skal i hvert fald bruges masser af skruer og rawplugs og maling (så meget har jeg da lært)...

Jeg glæder mig så meget til når jeg kan vise jer det færdige resultat!

-------------

Indlægget er bragt i samarbejde med DitByggemarked.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar