Knap er julen overstået...

Og de sidste hjemmelavede julegaver afleveret, før jeg begynder at tænke på det næste kreative projekt - Nemlig ungernes fastelavnskostumer...

Alba er let nok, hun vil bare have en af sine prinsessekjoler på - Men Arn, hvad skal jeg finde på til ham?

Nogle gode forslag derude..?

Måske skulle jeg bare lade ham tjekke en internetside ud, og lade ham pege på det han bedst kan lide og så købe det til ham...

Det er i hvert fald den hurtige løsning...

Gad vide om man kan finde et Jake-.kostume (I ved, fra Jake og ønskeøens pirater) - Eller måske toget Thomas...

Jeg må se mig lidt omkring, og jeg tror jagten kommer til at starte lige her, for der ser de ud til at have et stort og bredt udvalg af fastelavnskostumer..!

Kostumer, udklædning og festligt tilbehør

-------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med eKostumer.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar