Så er det tredje juledag...

Og det betyder gerne at januarudsalget starter...

Min mailboks er i hvert fald fyldt med reklamer fra den ene webshop og fysiske butik efter den anden som prøver at lokke mig ind at få brugt nogen penge...

Der er ganske få der kommer til at have succes med det, for det er mest vinterovertøj til næste år og badetøjet jeg ser på...
Jeg syer jo rent faktisk så meget nu, at der ikke er megen grund til at købe tøj til børnene (ikke at jeg ikke køber noget, men jeg behøver det ikke)...

Når det kommer til badetøj, så har jeg de sidste par år altid købt Petit Crabe...

Det har et lækkert klassisk design, og nogle gode farver - Og så holder det rigtig godt i det lange løb, og det er jo noget der får mig til at købe ting fra et bestemt mærke om og om igen...

Jeg er helt forelsket i solhattene som jeg troligt køber til ungerne hvert år (dog ikke til Marcus, hans 14-årige teenagestolthed ville nok ikke helt kunne tackle sådan en kær solhat)...

LuksusBaby

Anyways, jeg har fået købt mit hjem til den næste sæson og vil bare lige anbefale det til jer andre!

---------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Luksusbaby.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar