Jeg har stadig ikke overtalt Martin...

Til at gøre noget ved badeværelset (grrr)...

Men det gør jeg bare at jeg kan drømme videre, forelske mig i nye ting og få endnu flere vilde ideer (muhahahaha)...

For eksempel synes jeg dette vaskeskab er helt utroligt smukt...
Svedbergs Joy Underdel 105 Sort, M/Opalsort Granitplade, M/ Corall Porcelænvask, Højrestillet
Formen, farven og strukturen...

Det er underspillet på den fede måde - Spændende pga formen, men ikke noget jeg tror man fortryder at have installeret i sit hjem (lige med undtagelse af armaturet, det er jeg ikke for vild med - sorry)...

Jeg kan selvfølgelig ikke have en pusleplads på det - Men det opgav jeg gerne for glæden ved at se på møblet selv..!

-------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Byghjemme.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar