Nogen gange...

Så griner jeg lidt skævt af mig selv...

Jeg er en sucker for trends, både indretnings- og modetrends...

Selvfølgelig bilder jeg mig selv ind at jeg er personlig og alt det der, og hviler i mig selv, men altså - Jeg hopper hurtigt med på en bølge...

Har i feks set de guldfarvede bestik der er fremme for tiden?

Det er så ULTRA-fedt - Måske lidt dyrt, men superfedt....

Jeg har både instagrammet om det og pinnet det på pinterest - Og nu blogger jeg så også om det (jeg må virkelig godt kunne lide det)...

Og da jeg i dag så tjekkede ind forbi cool-living.dk, hvad stirrede så på mig fra forsiden???

I har helt ret, guldfarvet bestik...

Suk - hvorfor kan jeg ikke få Martin med på ideen?
Han er helt sikker på at det bestik vi har er helt fint, hvilket det også er - Det udfylder jo ligesom den opgave det skal...

Men altså, se lige det guldfarvede her...
Det er da temmelig cool

---------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Cool-Living.dk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar