For nogle år siden...

Var jeg til tandlæge fordi den ene kindtand var blevet lidt øm...

Det viste sig at der var kommet et ret så dybt hul i den, under den gamle fyldning der var i tanden - Og min tandlæge snakkede en del om at der sandsynligvis skulle laves en rodbehandling på den...

Jeg var ikke glad for tanken, men ordnes skulle tanden jo!

Jeg var heldig, jeg slap for en rodbehandling, og kunne nøjes med en ny fyldning i tanden...

Men jeg må indrømme, jeg fortryder at jeg ikke tog mig bedre af mine tænder i teenageårene, for hvor har jeg dog bøvlet meget med de huller jeg fik dengang (selv om jeg med stolthed kan fortælle at jeg ikke har fået nye huller siden jeg blev voksen)...

Og en af de ting jeg virkelig prøver at lære mine børn er vigtigheden af en god tandhygiejne...

Anyways, 

Bøvler du med tænderne, så kan du for eksempel skynde dig at gå til tandlæge inden problemet bliver større (a'la en rodbehandling som jeg har hørt skulle være ganske smertefuld og ubehagelig) - Og bor du i hovedstadsområdet så kunne det feks være de 5 smil...
de5smil.dk
Jeg er sikker på de kan klare tandproblemerne for dig ;0)

---------------

Indlægget er bragt i samarbejde med de5smil.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar