Mit arbejde...

Og sko...

Jeg har berørt emnet før, og kommer nok også til at gøre det igen - Men jeg går bare så meget med de små purker jeg passer, og jeg står, løber, danser, hopper (and you name it)...

Det kræver bare sit af det fodtøj jeg har på i det daglige, og jeg er derfor altid på udkig efter noget lækkert og praktisk...

Det er jo nærliggende at se på sneakers, og jeg gennemtrawler regelmæssigt internettet for at se på mulighederne...

Jeg kan for eksempel se på new balance sneakers her, som jo er et glimrende mærke og fåes så de passer enhver smag...

Har I et favoritmærke jeg måske ikke har hørt om, men som bare er helt perfekte at have på?

Kom endelig med forslag!

Billige sko online - Eshoes

------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med E-Shoes.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar