Jeg har efterhånden set en del...

Som laver disse hjemmesyede cardigans...
Mønsteret er en lettere ændring på Minikreas basisbluse-mønster 50220, og det er sådan set vældig let at gå til...

Og så er pasformen helt perfekt til Arn..!

Jeg gad ikke skære en matchende rib, så jeg tog bare noget jeg allerede havde liggende (med tanken, det er jo alligevel bare en prøvemodel) - Men jeg er endt med at være ret vild med resultatet...

Stoffet var en stump jeg havde liggende, og det var kun med nød og næppe jeg kunne lave cardiganen - Ærmerne var jeg feks. nødt til at forkorte og så sætte en bred ærmemanchet på i stedet (som ikke kunne blive ens, for det kunne simpelthen ikke lade sig gøre med de småstumper jeg havde tilbage)...

Alt i alt var det et meget tilfredsstillende projekt at få lavet, og jeg lurer lidt på hvordan næste udgave skal se ud...

---------------

Og for resten - glædelig Valentins Dag for jer der måtte gå op i sådan noget :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar