Jeg nævnte den anden dag...

At det jo for nyligt havde været vældig koldt i vejret (og nu er det ubehageligt blæsende og koldt - og stakkels Martin lægger tag for tiden)...

Anyways, et af de steder hvor det i større grad kan påvirke os indenfor er faktisk ved kattelemmen...

Der er nemlig sådan nogle lister som tager meget af trækken der er blevet knækket af (af små pilfingrede bøllebanditter), så nogen gange når jeg sidder ved symaskinen så får jeg lige sådan et koldt vindstød ind over fødderne...

Brrrr....

Det er ikke spor rart, og kan da godt få foden til at hoppe lidt på symaskinens pedal (ikke godt)...

Så jeg tænker det måske er ved at være på tide at finde en ny kattelem, så jeg kan få mindsket mængden af kolde vindstød om vinteren...

Billedresultat for dyrenes netto

---------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Dyrenes Netto

Ingen kommentarer:

Send en kommentar