Min kollega...

Gennem al den tid jeg har været dagplejer, kom en dag i legestue og fortalte den dejligste historie om hvordan hendes mand havde friet til hende...

Den handlede om en motorcykeltur i USA, et smut til Vegas og et vaskeægte kitschet Elvis-bryllup...

I må selv lige forestille jer resten, for det er trods alt ikke min historie at fortælle...

Men kan I ikke lige se det for jer - Det er da ret sejt, sjovt og sødt på samme tid...

Altså - Hvis man vel at mærke har en motorcykel...

Og kan køre på den...

Og rent faktisk også har et bevis på at man også godt MÅ køre på den...

Men det fik mig til at tænke - Hvis jeg nu var en laber bikerchick, hvilken motorcykel skulle det så være?

Uden at vide noget som helst om det, så ville jeg nok foretrække sådan en af dem hvor man racer rundt ligesom Tom Cruise i Mission Impossible, kontra Harley-stilen i Sons of Anarchy (but why dør de alle sammen - Jeg er altså bare mere til feel good serier)...

Så, hvordan får man fingre i sådan en til overkommelige penge - Man trykker lige her klik her - og så finder man sig en lille fin Suzuki at køre rundt på....
Billedresultat for 123mc
(Hvis man altså har et kørekort til det selvfølgelig)...

Hvad er der andet at sige end "vruuuum, vruuuuuuum"...

--------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med 123mc.dk

2 kommentarer:

  1. uha da, jeg elsker motorkøretøjer, både dem på to og dem på fire hjul :-)
    Rigtig god første forårs aften :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. specielt hvis de lyder på den rigtige måde ;0)

      Slet