Til noget helt andet...

Så sad jeg lige og kiggede på min ønskeseddel (jeg er typen der har en liggende fast som der aldrig er andre end mig der ser på - ha ha)...

Og jeg sad lige og opdaterede den den anden dag, og kom i tanke om at jeg da vist efterhånden er nødt til at opgradere nogle af tingene fra ønsker til must haves...

Det gælder specifikt mine bradepander, som er begyndt at krakelere i glasuren (hvilket får mig til at tænke at jeg nok ikke skal bruge dem i ovnen... Eller er jeg helt galt på den?)...

Så, måske skulle jeg snart tage at se lidt dybt i mine lommer og få købt de der Le Creuset ildfaste fade som jeg efterhånden har ønsket mig i 10 år???

Tror I ikke det er ved at være på tide?

Bare sådan før mine gamle springer i luften inde i ovnen (ikke at jeg aner om det er det der sker med dem - Men you get the point)...

Anyways - Le Creuset laver alt hvad hjertet begærer i forhold til køkkensager, og I kan se hele udvalget her

Og i mit tilfælde skal det selvfølgelig være de røde sager der finder vej til mit køkken...
--------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med AmagerIsenkram.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar