Min søster har lige købt en...

Ny gammel bil, og hold fast hvor er jeg misundelig...

Det skammer jeg mig ikke over at indrømme...

Jeg vil rigtigt gerne have en bil (eller en el-ladcykel) som kan transportere mig fra punkt a til punkt b uden at skulle bruge flere timer på det - Og hvor jeg let og bekvemt kan tage børnene med...

----

Anyways, min søster har fået en ny bil - Og skønt den er i ret god stand (specielt i forhold til de biler hun tidligere har haft), så tænker jeg det ikke skader lige at give den lidt ekstra for at sikre sig at den også holder sig godt kørende i et stykke tid fremover...

Og det er så her Dinitrol kommer ind i billedet, for de kan lave rusttjek på din bil, undervognsbehandle den og giver ydermere 30 års garanti (selv om jeg tvivler på der er særlig mange der har deres bil i så mange år efterhånden???)...

Det synes jeg er ret gode kår - Så søster min, prøv lige at tjekke det ud!
Corrpro A/S - Dinitrol Danmark
--------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Dinitrol.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar