Ihh altså...

Jeg bliver nødt til at have sådan et par her til min lille dejlige bullerbasse...
Billedresultat for popupshop baggy leggings tiger
De er efterhånden en klassiker fra Popupshop, men jeg har aldrig fået købt dette specifikke par - Til gengæld har jeg haft et par med pingviner på til Arn som han kunne bruge virkeligt længe (og en heldragt fra mærket, som han faktisk stadig bruger)...

Og disse bukser med tigeren ved jeg bare han vil elske - og sige "roaaaaar" hver gang han får dem på...

Store kattedyr, biler, tog og gravemaskiner det er Arns "thing"...

Han er sådan en DRENG, hvilket er ret sjovt når jeg tænker på Alba, der jo som lille var ret meget af en drengepige (bortset fra hendes trang til smykker, strutkjoler og lyserød) - Og nu er hun jo den vildeste tøsetøs...

Det har ikke på nogen måde forhindret Arn i at blive en rigtig drengedreng...

Og disse leggings er perfekte til en rigtig drengedreng...

Bortset fra dem, så laver Popupshop det lækreste børnetøj - Bare se her...

Er det ikke bare for lækkert?

-----------------

Indlægget er bragt i samarbejde med luksusbaby.dk (en skøn webshop som jeg har fulgt siden begyndelsen)...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar