GODT NYTÅR DERUDE!!!!

2011 har været et år med meget store følelser for mig. Min far døde midt i januar 2011, og kun ganske få dage efter opdagede jeg at jeg endeligt, efter flere års forsøg, var blevet gravid.
Det var jo fantastisk, men ikke så fedt at skulle fortælle sin arbejdsgiver man lige startede ved i januar 2011, at det altså er sådan at man liiiiige er blevet gravid.
Det var ikke jordens letteste graviditet, men der kom det skønneste resultat ud af det - en skøn lillesøster til vores søn.
Drengen blev 10 år, jeg fyldte 30 - for første gang siden huset blev færdigbygget har både min mand og jeg fast arbejde...

Jeg opdagede blogland i 2011 - min egen blog er ikke helt så fed og hip og fyldt med fantastiske ting som jeg gerne ville have den til... det må så blive noget af det jeg bruger 2012 på.
Jeg er blevet mere hjemmegjort menneske. Fra at sy, hækle, strikke, lave udklip og så videre en sjælden gang i ny og næ - har jeg nu næsten altid gang i et lille projekt - og det er takket være alle de fantastiske bloggere som jeg følger! På et eller andet tidspunkt når jeg har hittet ud af hvordan, får jeg lige lavet en liste over dem så I kan se hvem der inspirerer mig derude i cyberspace ;0)

Mine mål for 2012?

- En federe blog ;0)
- Mere stof og hobbyting så jeg kan lave nogle af de helt fantastiske ting jeg ser derude...
- Tabe barselskiloene (det er gjort før, og kan jo nok også gøres igen)
- Få omrokeringerne i huset helt færdige, så både dagplejeværelset og børneværelserne er helt fantastiske (vil sige at det allerede tegner godt)
- Blive bedre til at tage billeder til bloggen!
- Spare penge sammen til at kunne tage på en fed ferie i 2013 ;0)

Hav det godt derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar