Mens vi nu ER ved fremvisningen af mine evner...

Så  har jeg lige taget billeder af nogle af de ting jeg syede til prinsessen mens jeg ventede hende (okay - voksibetrækket blev syet længe før - nemlig da jeg skulle indvi min nye symaskine)...

Stoffet og den ægte knipling? Det er nogle lækre stoffer fra 70'erne/80'erne og en gammel knipling som lige var i min mors gemmer... helt fantastisk hvis du spørger mig!
Desværre er der sorteret groft ud, og hun havde hovedsagligt kostumestoffer... Så ingen fede retrobetræk til mig der :0(

Jeg er dog glad for de mange meter stof der var af de to her... De er blevet godt brugt! (Jeg har stadig lidt... men bunken svinder!)

Pusletasken kommer der lige lidt nærbilleder af senere, sammen med en snigkigger på søndagens projekt ;0)

(Og jeg kan da se at jeg har været lidt hurtig til at folde voksiposen sammen... den ser altså ganske normal ud!)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar