Sikke en sød postkasse jeg har haft i dag...

Den bragte mig dejlige sager...

Allerførst har jeg fået min pakkelegspakke fra ByFonna... Og jeg siger jer, den var bare SÅ meget mig!!!
Lutter lækre sager fik jeg.

Se selv!!!
Jeg føler mig begavet (Og jeg siger jer - det var næsten ligesom når man har fødselsdag at åbne den pakke!!!)
Jeg fik vise ord, en hæklet nøglekæde (med starstitches - elsker virkelig starstitches!!!), maskintape, muffinforme, søde ugleophæng og et par skønne tegninger.
Jeg knuselsker simpelthen mine nye sager!

Jeg fik også min give away-price fra Mia, Der står vist hygge på den nærmeste regnvejrsfyldte dag (som ser ud til at være i morgen) med guf fra McD, og Tintin på fjerneren....

Så må man da godt spise i sofaen, ikke???

Og sidst men ikke mindst, Så fik jeg en ½ meter skønt Liberty stof (grøn Wiltshire) ind af døren. Købt over Ebay (Jeg gav 60,- alt inkl. for det... ikke en dårlig pris)...
Det er så smukt - Jeg tror jeg bliver nødt til at have noget mere af det på et senere tidspunkt!!!

2 kommentarer:

  1. Kære Karen Elisabeth
    Åh hvor bliver jeg bare glad for at DU bliver glad for gaven:-)
    Er så hyggeligt at gå og finde på og nørkle med ideerne.
    Rigtig god hyggelig fredag til dig-Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - Når alt det her stress og jag er ved at være overstået, så tror jeg godt jeg kunne hoppe med på endnu en pakkeleg.
      Jeg synes det er en skøn ide...

      Og super mange tak - Det var en skøn pakke *knus*

      Slet