Oookay...

Så I ved nok at jeg godt kan lide mode...
At jeg stadig ikke gider købe tøj (sådan rigtigt) fordi min mave ikke er helt der hvor jeg vil have den efter graviditeten...
At jeg er en fattigrøv (ha ha - eller også prioriterer jeg bare brugen af mine penge anderledes)...

Men det forhindrer mig ikke i at "vinduesshoppe"...

En disciplin der er blevet noget lettere efter at internethandel er blevet så fremgangsrigt, for nu behøver jeg ikke forlade huset for at gøre det!!

Lige nu leder jeg efter et par fede sneakers, og en lækker parka...

Parkaen står stadig lidt hen i det uvisse, men sneak'sne tror jeg at jeg er ved at have fundet frem til.
Candice Cooper Rock maculato sneakers beige
Jeg elsker (stadig) leopardprint - Og så ser de her sko bare noget så komfortable ud...
Og komfortabelt er godt når det kommer til mine dagligsko, for jeg får altså gået en DEL kilometer i dem!

Nu mangler jeg bare at prøve dem på for den endelige beslutning...

Der ud over kunne jeg også trænge til et par sko der er nemme at have med at gøre ved stranden... Svigerforældrenes sommerhus har direkte adgang til strand og vand, så jeg forudser en sommer med masser af badning..!
Ipanema Ethnic glitter fem sandals White/silver
-------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Choopin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar