Når det kommer til Alba...

Og sko...

Så har jeg VIRKELIG svært ved at styre mig...
Der er SÅ mange søde og lækre sko derude til små piger, og selv om jeg egentligt har indkøbt det meste til sæsonen, så bliver jeg fristet igen, og igen, og igen!

Men det eneste jeg reelt kan argumenterer for at hun muligvis har brug for, er et par strandsko som hun kan bruge til at bade i...
De her fra Nike er da ret kære - synes I ikke?
Eneste ulempe ved dem er at de muligvis er lidt for pink til at de kan gå i arv til Arn...

Men de ser ud til at sidde godt fast på foden, være åndbare og have en god sål - og så er de på tilbud lige nu...
Det taler selvfølgelig også til deres fordel!

Hvordan med jer, hvad gør I når I køber sko til børnene?
Holder I jer til et bestemt mærke I bare ved der virker, eller shopper I lidt rundt engang imellem?

Bliver I, ligesom mig, fristet af at der er SÅ mange kære sneakers, sandaler og andet på markedet til de kære små poders fødder - Så det nogle gange kan være MEGET svært at tage en beslutning om hvad det skal være for sko I køber?

----------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Smallfashion.com

2 kommentarer:

  1. jeg er sko kedelig.. nok pga mængden af børn :)
    KH
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det' løgn... I køber også nuttede sko til Leonora :-P

      Slet