Har jeg nogensinde fortalt...

Om dengang nogen forsøgte at bryde ind i vores hus???
Jo, jo - Det har vi skam også prøvet...

Først troede vi at der var fløjet noget ind i vores vindue siden det var gået lidt i stykker, men da forsikringens glarmester kom forbi, kunne han se at nogle havde forsøgt at bryde ind...

De havde prøvet at skrue ruden ud af vinduet, men det havde heldigvis været for bøvlet for dem...

Ush også - Jeg var oven i købet hjemme da det skete, men jeg lå syg inde i soveværelset og havde ikke lagt mærke til noget som helst...!

Tænk hvis de var kommet ind..?

Anyways - Ruden blev lavet, og alle omkostningerne til det blev dækket af vores indbo- og ansvarsforsikring...
Heldigvis for at vi har den da, for det var en ret kostelig affære at få repareret..!
Er I sikre på at jeres forsikring dækker det hele?
Ellers så undersøg lige markedet - og start eventuelt med Topdanmark.dk...
Et selskab jeg kan huske selv fra da jeg var barn...

Det kan hænge sammen med at den bank jeg var i som barn blev opkøbt af/samarbejdede med TopDanmark, og derfor delte logo...

Faktisk var det et af de første logoer jeg blev rigtig bevidst om ikke bare var "pynt" i bybilledet...

Men det er en helt anden snak!

-----------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Topdanmark

2 kommentarer:

  1. Ikke nogen rar oplevelse...Ja det er godt at tjekke om ens forsikringsselskab dækker når der sker skader af den karakter...

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej - det var faktisk ret chokerende at finde ud af

      Slet