Tøj, tøj og lidt mere tøj...

Jeg ELSKER cardigans..!

De er smarte, de fåes i uendelige varianter og udgaver...

De kan dresse et outfit op og ned, og så er de geniale til dage med mærkeligt vejr, i og med de bare kan tages af hvis det er for varmt til korte ærmer, eller på hvis det er for koldt!

Men ikke nok med at jeg selv hopper i dem mere eller mindre konstant (og det er et true fact, bare tjek under tagget #dagensmor på instagram - der har jeg mere end en gang nævnt min glæde til cardigans)...
Så propper jeg også Alba i dem (og engang Marcus, men han er jo blevet selvstændig og har sin egen holdning til tingene... 
Suk, hvor kan han se ud i tøjet ind imellem)...

Lige knappet i halsen (så de ikke glider af hendes små skuldre), pepper de et hvilket som helst outfit op...
Og hun er BEDÅRENDE i dem!

Nogle af dem laver jeg selv, andre køber jeg til hende...

De købte skal gerne være klassiske og tynde, og i en god kvalitet....
Og det kan Rosemunde i hvert fald godt levere...
Her i varmen tænker jeg at en af deres skønne silkecardigans ville være dejlig at give hende på om morgenen for lige at varme hendes skuldre...
Så hun må gerne vokse lidt, så jeg kan give hende én..!

Se de lækre produkter her

Er de ikke bare fine - Jeg kunne godt tage en af hver ;0)

------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Rosemunde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar