Vi havde en dejlig Sankt Hans aften i går...

Hvilket var dejligt..!
Det er nogle år siden vi sidst har fejret det, fordi Martin snusfornuftigt bliver ved med at fortælle mig at det "blæser for meget", eller "er for sent at være oppe på hverdagsaftener" og så videre i den dur...

Jeg kan ind imellem fristes til at tro han ikke bryder sig om aftenen...

Anyways...

I år havde min søster og jeg aftalt at lave lidt bål og snobrød på "mit" nye bålsted...
Og så spise lidt aftensmad sammen...

Heksen blev brændt af før aftensmaden, så brændet kunne blive til snobrødsegnede gløder mens vi spiste...
Det fungerede helt perfekt - OG, der var rigelig dej til at vi kunne lave et par snobrød hver...
Bagefter begyndte det at småregne, så vi gik ind i huset og så en film, mens vi spiste en brombær/blomme-crumble...

Ved 22:30-tiden kørte vores gæster (gad vide om de tog ned i Madsby-parken for at se på fyrværkeri?) og vi gik i seng...

Jeg tror det er meget godt jeg har givet Alba fridag fra børnehaven i dag, for det blev lidt sent for den lille frøken i går - Men hun ELSKEDE det!

(Jeg skal have fremskaffet nogen sten der kan lægges rundt om bålstedet, og fundet en siddeløsning der er pæn og billig...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar