Har jeg for nyligt...

brokket mig over mængden af rengøring der er her i husstanden..?

En mand, en teenager, to dejlige lømler, en kat, 3 dagplejebørn og 200 m2 hus senere føler jeg ikke at der nogensinde bare er rent...
Ikke engang når jeg lige har gjort det - For ind af døren kommer bandit nummer et med mudder under støvlerne og skal ivrigt aflevere en blomst til mig...

Og så er det jo at jeg kan starte forfra igen...

Hvis jeg en dag bliver mangemillionær så kommer ingen nogensinde til at se mig gøre rent igen - Så er det sagt...

Men indtil da, så bliver jeg ved med at ønske mig en hovedrengøring i julegave og fødselsdagsgave...
Måske får jeg jo ligefrem én en dag..!

Har I nu været heldige og fået sådan en gave og bor i Aarhus-området, så kan I læse mere her om et firma der meget gerne vil komme og gøre rent for jer...
Rengøringsfirma og rengøringshjælp – BarutRen Århus
---------------------

Indlægget er bragt i samarbjede med BarutRen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar