Jeg tror jeg har fundet Martins julegave...

Men shh...

I må ikke sige noget til ham...

Han har nemlig hækkeklippertjansen (den der ene gang om året) - og efterhånden som hækken vokser sig større, så bliver grenene tykkere og det er vist noget bøvl at klippe med det maskineri vi har...

Han får da i hvert fald brugt op til flere forskellige redskaber hver gang han klipper hækken - Så måske ville han værdsætte et eller andet superkraftigt monstrum af en hækkeklipper som på det nærmeste vil kunne skære sig gennem hæk og hus hvis han ikke passer på...

Jeg tror det ville virke for ham..!

Ellers så er jeg virkelig blank når det kommer til hvad jeg skal finde på at give ham...

Stakkels mand, tænk at have sig en kone der ikke kan finde på noget mere spændende end det...

Trælast med gips, isolering, tag og byggematerialer til billige priser

-----------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Bygma


Ingen kommentarer:

Send en kommentar