Min mor har fået sig en hund...

En herlig, livlig, klog hund - Som elsker når vi kommer og straks vælter børnene omkuld i ren iver for at hilse på dem...

Den er så kær og så glad, og kommer man til at sætte sig i en stol kan du være sikker på at den sidder på dit skød i løbet og 1 minut...

Men al den livlighed kan godt være meget trættende for mennesker i længden, så jeg ynder at have lidt godt med til den når vi kommer på besøg...

Gerne et eller andet jeg kan kaste langt væk, og som er så småt at det godt kan gemme sig lidt så hunden skal bruge lidt tid på at snuse sig frem til det...

Og når den så har brugt fem minutter på det, så kommer den glad tilbage og jeg kaster med noget igen...

Min mor er virkelig glad for hunden, men hun er begyndt at bekymre sig for om den vil komme til at fryse her til vinter, så hun overvejer at købe sådan en af de der frakketing man giver hunden på udenfor...

Jeg har fundet en blandt alt dette hundeudstyr som ser ret fin ud - Men jeg skal lige have fundet ud af hvad det er man skal måle for at finde en hunden kan passe...
Strikpullover til hund-Fiemme-Trixie
Gå til forsiden
Gå til forsiden
Gå til forsiden
Er det ryglængden, ved I det?

------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Dyrenes Netto

Ingen kommentarer:

Send en kommentar