Jeg er ved at være vokset ud af mit kreahjørne...

Sådan - i virkelig seriøs grad...

Der er knap plads til at dreje sig på efterhånden, men det går nok...

Nej, det der er virkelig træls er at jeg er nødt til at flytte maskiner frem og tilbage hele tiden...
Ihh hvor ville jeg ønske at jeg havde et større bord som de begge bare kunne stå fremme på (og skulle der også lige være plads til at kunne hapse min mors broderemaskine engang imellem også)...

Egentligt måtte der også godt være plads til at jeg kunne klippe ved det - Men så skal vi vist til at finde noget hæve sænkebord, så jeg kan bruge det både stående og siddende...

Alle de beslutninger...

Hvad har I af løsninger derhjemme, læg gerne links til billeder hvis det er muligt..!

--------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Mogens Daarbak

Ingen kommentarer:

Send en kommentar