Årets korteste dag er overstået....

Og vi er igen på vej mod lysere tider...

Normalt elsker jeg vinter - Men det er mest de vintre hvor der er frost og sne - De her regnfyldte, mørke og våde vintre de er bare slet ikke mig...

Vi forpupper os indendøre, og er nærmest gået i vinterhi - og af erfaring ved jeg at de næste par måneder kommer til at være lidt triste og grå for mig...

Hvis bare der var sne og frost, så kunne jeg rende ud med ungerne og kælke og bygge snemænd...

Men nej, indtil nu er det hele bare frustrerende meget vådt i vådt...

Derfor glæder jeg mig ekstra meget til sommer, og er allerede så småt begyndt at se mig om efter spændende nyerhvervelser til haven...

Som for eksempel en hængekøje eller hængestol...

Har I det på samme måde, så klik her..!

Det ser da lidt hyggeligt ud, synes I ikke?

Sommerhave.dk

----------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Sommerhave.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar