Er der nogen af jer der flygter fra vinteren..?

Jeg ved at det gør mine svigerforældre hvert år...

Og jeg kan godt være lidt misundelig over deres dejligt varme rejse de tager på, mens vi andre sidder herhjemme og kukkelure i kolde og våde Danmark...

Og hvert år sender de os smukke billeder af skønne og eksotiske steder - Og det ser bare helt fantastisk ud!

Men hvis der skulle være fridage til at kunne stikke af i 14 dage i januar, så ville jeg være nødt til at opgive noget af mit andet ferie - og det ved jeg ikke helt om jeg er villig til...

Og Martin ville også skulle hives ud af skolen...

Nej, det må nok bare blive ved drømmen....

Men hvis jeg skulle afsted, ville jeg lige drøne forbi Kuffert-Thomsen og købe mig et lækkert sæt rejsekufferter, for man skal ikke gå ned på udstyr ved I nok!

Kuffert-thomsen.dk / Motionshesten.dk

-----------------------

Indlæg bragt i samarbejde med KuffertThomsen.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar